Yamaha T7

Podělte se s ostatními o zkušenosti
Odpovědět
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Za tohle by ho nasi ochranari prirody asi ukrizovali

https://www.youtube.com/watch?v=ms2sv-D-Y7Y
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

:D :clap :D rozdil T7 vs KTM790 v pousti

T7 stoji v pisku bez problemu

Obrázek

KTM 790 s tim ma problem

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

T7 ma cca. 410-420W altik - 14.0v x 29.3A = 410.2w ale pry namerena je 14.3V

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

V zaplave vsech testu a srovnani je tu s Huskou

https://magazine.cyclenews.com/i/132740 ... y6rVt0tEJ4
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

To koukam, hlinikovy policajt vazi pulku

Obrázek

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Trocha porna - svlecena T7 a zmerena realna vaha

predek vaha - 89kg
zadni vaha - 96kg
celkova svlecena bez benzinu - 185kg

Obrázek

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

SM se nekomu libi

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Kdyz uz tak uz

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Trochu uprava

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Paja
Začínám
Příspěvky: 42
Registrován: ned kvě 06, 2018 9:36 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Yamaha T7

Příspěvek od Paja »

jenik píše: pon led 03, 2022 7:09 am Ve 120ti skocit, smarja.....

https://www.youtube.com/watch?v=6A_g15bXdZM&t=12s
Ivan je blázen! Ale hezky se na něj dívá. 😆
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Proste kratce a jasne, nechavam v puvodnim zneni

My Tenere 700 Experience and Thoughts -

If any of you are on the fence or trying to decide whether the T7 is the right bike for you...here's my observations and experience after owning one for 7 months and 1000 miles. I sold it this week. My background: Riding dirt bikes and dual sports for 45+ years, owned lots of bikes (80+), 6'1", 228 lbs. 32" inseam.
And of course...this is all subjective and your mileage may vary.
In short, I think the T7 is a great bike...it works well for its intended purpose...but there were enough niggles about it that I decided to move on to the next bike. And it doesn't help that I'm obsessive compulsive.

When I had it listed for sale on here a few weeks ago I mentioned that I've had a lot of bikes over the years (80+) because I like to try them all out. I don't buy a bike unless I know I can at least get my money back out of it or make a bit of $ when I sell it. The T7 is the first "brand new" bike I've ever bought...and it's resale was great...If you buy it and don't like it you can at least get what you have spent on it back out of it...easily...at least right now in this market...and if you don't spend thousands more on aftermarket farkles.

What I liked:
- The motor is so smooth and tractable and the stock exhaust sounds great...quiet yet has a nice throaty burble. Plenty of power when exploring back roads...could use a bit more when passing at high speed on highways.
- Light clutch pull even with the cable actuation.
- The looks...(subjective) One of the best looking ADV bikes ever...next to the 2008 KTM 990 Dakar version of course. I got a lot of thumbs up.
- Reliable and simple. Oil changes and air filter changes are very easy and take no time whatsoever.
- Very capable in the rough stuff. And I don't mean single track...I'm talking rough fire roads and two track. You could ride single-track on it but...why? You'll end up damaging the bike and perhaps yourself. When guys say this or that ADV bike isn't good on single-track...that is just silly. These bikes aren't meant for that...a person needs at least three different bikes if they want to have all areas covered. I've got a dedicated trail bike for that stuff. With that said, it felt much more "flickable" in the rough stuff than the 990s I've had. It's basically a 7/8 size 990...but smoother and not as angry.

What I didn't care for:
- It felt a bit cramped even after adding 2" bar risers. I'm 6'1" with a 32" inseam and the tank also pushed my knees out at an uncomfortable slant which I felt after an hour. I felt the foot pegs needed to be lowered.
- The transmission felt like it needed a longer/bigger spread in the 4th, 5th, and 6th gears....I frequently looked for another gear after 6th on the highway.
- The transmission also felt notchy when shifting compared to other bikes I've had. It was normal to have to blip the throttle and have the bike moving to shift down through the gears to get to 1st at stop lights/signs.
- The fueling was slightly "snatchy" from closed to just barely opening. I tried adjusting the throttle cable but didn't find that made much difference. I'm very biased against this because of the 990s I owned in the past that drove me absolutely nuts...manufacturers should have EFI figured out by now to alleviate that "snatchiness" in fueling. That's one advantage of Carbs over EFI...smooth roll on from closed throttle.
- Suspension...it never bottomed on me (I'm 228 lbs.) but it did feel abrupt and harsh compared to my friends Africa Twin. And as I get into my mid 50s I am putting more worth on my comfort when riding.
- it is a bit top heavy.

Other minor things:
- The stock bars are straighter than most and could use some more sweep.
- No place to hang a helmet and lock it...like my 96 DR650 has a small sliding bar that goes through your helmet chin strap buckle and locks it there with the ignition key.
- The display - the fuel gauge creates some anxiety as it drops pretty fast compared to what's in the tank. I'd also like to see a "miles to empty" option. And the right hand switch to change readings on display is awkward to use while riding.
- I added a wind deflector to try to help with the buffeting...wasn't nearly as smooth as I'd hoped.
- I hesitate to add this one. It felt a bit...cheap (not sure thats the right word). Compared to the Africa Twins, KTMs, Triumphs and others, some of the parts and assembly did feel like "parts bin" specials. I understand that Yamaha had a price point they had to meet and this bike is a result of that goal...it's just something to consider. Nothing broke or caused issues.


A google prekladac

Moje zkušenosti a myšlenky Tenere 700 -

Pokud je někdo z vás na hraně nebo se snaží rozhodnout, zda je T7 to pravé kolo pro vás...zde jsou mé postřehy a zkušenosti poté, co jsem jeden vlastnil 7 měsíců a 1000 mil. Tento týden jsem to prodal. Můj původ: Jezdil na špinavých kolech a duálních sportech 45+ let, vlastnil spoustu kol (80+), 6'1", 228 lbs. 32" vnitřní šev.
A samozřejmě...toto vše je subjektivní a váš počet najetých kilometrů se může lišit.
Zkrátka si myslím, že T7 je skvělá motorka...pro svůj zamýšlený účel funguje dobře...ale bylo na ní dost drobností, že jsem se rozhodl přejít na další kolo. A nepomáhá mi ani to, že jsem obsedantně kompulzivní.

Když jsem to tu před pár týdny nechal nabídnou k prodeji, zmínil jsem se, že jsem měl za ta léta hodně kol (80+), protože je rád všechny zkouším. Nekupuji si kolo, pokud nevím, že z něj mohu alespoň dostat své peníze zpět nebo vydělat trochu $, když ho prodám. T7 je první "zbrusu nové" kolo, které jsem si kdy koupil...a jeho další prodej byl skvělý...Pokud si ho koupíte a nebude se vám líbit, můžete alespoň získat zpět to, co jste za něj utratili. to...snadno...alespoň právě teď na tomto trhu...a pokud neutratíte další tisíce za aftermarket farkle.

Co se mi líbilo:
- Motor je tak hladký a ovladatelný a výfuk zní skvěle...tichý, ale má příjemné hrdelní bublání. Spousta výkonu při prozkoumávání zadních cest...mohlo by se využít o něco více při průjezdu vysokou rychlostí na dálnicích.
- Lehké zatažení spojky i při aktivaci lanka.
- Vzhled...(subjektivní) Jedno z nejlépe vypadajících ADV kol vůbec...samozřejmě vedle verze KTM 990 Dakar z roku 2008. Dostal jsem hodně palců nahoru.
- Spolehlivý a jednoduchý. Výměna oleje a vzduchového filtru je velmi snadná a nezabere žádný čas.
- Velmi schopný v drsných věcech. A nemám na mysli jednokolejné...mluvím drsné požární cesty a dvoukolejné. Dalo by se na něm jezdit jednostopé, ale...proč? Skončíte tím, že poškodíte kolo a možná i sebe. Když chlapi říkají, že to nebo ono ADV kolo není dobré na jednostopé... je to prostě hloupé. Tyhle kola k tomu nejsou určeny...člověk potřebuje minimálně tři různá kola, pokud chce mít pokryty všechny oblasti. Mám na to vyhrazené trailové kolo. Když to bylo řečeno, v drsných věcech mi to připadalo mnohem „mrštnější“ než v devadesátých letech, které jsem měl. Je to v podstatě 7/8 velikost 990...ale hladší a ne tak naštvaná.

Co mě nezajímalo:
- Připadalo mi to trochu stísněné i po přidání 2" tyčových nástavců. Mám 6'1" s 32" vnitřním švem a nádrž mi také vystrčila kolena v nepříjemném sklonu, což jsem cítil po hodině. Cítil jsem kolíčky na chodidlech bylo potřeba snížit.
- Převodovka měla pocit, že potřebuje delší/větší rozpětí ve 4., 5. a 6. rychlostním stupni....Často jsem po 6. na dálnici hledal jiný rychlostní stupeň.
- Převodovka také cítila zářezy při řazení ve srovnání s jinými motocykly, které jsem měl. Bylo normální, že jste museli šlápnout plynem a nechat motorku rozjet, aby se podřadilo, abyste se dostali na 1. místo na brzdových světlech/značkách.
- Tankování bylo mírně "trhavé" od zavřeného až po sotva otevřené. Zkoušel jsem seřídit lanko plynu, ale nezjistil jsem, že by to znamenalo velký rozdíl. Jsem proti tomu velmi zaujatý, protože 90. léta, která jsem vlastnil v minulosti, mě naprosto zbláznily...výrobci by už teď měli přijít na to, aby EFI zmírnily tu "utrhanost" v tankování. To je jedna z výhod sacharidů oproti EFI...plynulý náběh ze zavřeného plynu.
- Odpružení...nikdy mi to nespadlo (vážím 228 liber), ale připadalo mi to náhlé a drsné ve srovnání s mými přáteli Africa Twin. A jak se dostávám do poloviny 50. let, kladu větší důraz na své pohodlí při jízdě.
- je trochu těžká.

Další drobnosti:
- Zásobní tyče jsou rovnější než většina ostatních a mohly by potřebovat více zametání.
- Není kam pověsit helmu a zamknout ji... jako moje 96 DR650 má malou posuvnou tyč, která prochází přezkou řemínku helmy a zamyká ji klíčkem zapalování.
- Displej - palivoměr vyvolává určité obavy, protože klesá poměrně rychle v porovnání s tím, co je v nádrži. Také bych rád viděl možnost „míle do vyprázdnění“. A pravý přepínač pro změnu hodnot na displeji se při jízdě používá nešikovně.
- Přidal jsem větrný deflektor, abych se pokusil pomoci s boucháním... nebylo to zdaleka tak hladké, jak jsem doufal.
- Váhám s přidáním tohoto. Připadalo mi to trochu...levné (nejsem si jistý, že je to správné slovo). Ve srovnání s Africa Twins, KTM, Triumphy a dalšími se některé díly a montáž zdály jako speciály „součástky“. Chápu, že Yamaha měla cenovou hranici, kterou musela splnit, a toto kolo je výsledkem tohoto cíle...je to jen něco, co je třeba zvážit. Nic se nezlomilo ani nezpůsobilo problémy.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Yamaha T7

Příspěvek od jenik »

Pekne vybavena! :clap

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Odpovědět