XTZ 1200 prichazi!!!!!
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
a tohle nechápu .... A protože víme, že chaos nikdy nekončí, vybavili jsme novou Super Ténéré velkou palivovou nádrží. Teď už nebudete muset tak často zastavovat. ....!!! :-)
tomu jako říkají velká nádrž??? :-(
doktorXTZ750
tomu jako říkají velká nádrž??? :-(
doktorXTZ750
- shantis
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 2397
- Registrován: sob lis 15, 2008 6:18 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
no... jo i ne.
po strance designu celkem povedeny, ale co me nejvic borti, to je nesymetricnost bocnich kapotazi - jedna s mrizkou a s nadechem, druha takova na nic... barev malo (dve neni moc velkej vyber, navic ta stribrna mi pripomina Aprili Pegaso, takze jako by se nepocitala :lol: ). a to sem ji este nevidel bez kufru... :o navic: chybi susplech na svody a kardan vypada tak nejak... hubene, az prichciple zato pristrojovka nevypada vubec spatne, lehce futuro ;)
23 litru v nadrzi se mi nezda malo, samozrejme zalezi na spotrebe skoda 19-ti" vpredu
a asi nejvetsi otaznik (pro mne) visi u moznosti vypnuti ABS. nevite nekdo?
a propos - s padakama, kuframa a tankvakem vypada hodne atraktivne a hned bych s ni jel treba az do Magadanu!!!
http://img.motorkari.cz/upload/images/c ... e_jpg_.jpg
po strance designu celkem povedeny, ale co me nejvic borti, to je nesymetricnost bocnich kapotazi - jedna s mrizkou a s nadechem, druha takova na nic... barev malo (dve neni moc velkej vyber, navic ta stribrna mi pripomina Aprili Pegaso, takze jako by se nepocitala :lol: ). a to sem ji este nevidel bez kufru... :o navic: chybi susplech na svody a kardan vypada tak nejak... hubene, az prichciple zato pristrojovka nevypada vubec spatne, lehce futuro ;)
23 litru v nadrzi se mi nezda malo, samozrejme zalezi na spotrebe skoda 19-ti" vpredu
a asi nejvetsi otaznik (pro mne) visi u moznosti vypnuti ABS. nevite nekdo?
a propos - s padakama, kuframa a tankvakem vypada hodne atraktivne a hned bych s ni jel treba az do Magadanu!!!
http://img.motorkari.cz/upload/images/c ... e_jpg_.jpg
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Takže se doslova vyplnilo to jsem tu na třetí straně popisoval 8)peta píše:Souhlas s Jeníkem, ty řecký SPYfota jsou konceptu hodně podobný, takže si myslím, že už to "někde" i jezdí - což je dobře 8)
Nicméně mi přijde, že je tam vidět jasný krok stranou od původního konceptu Supertenere, která jezdila rallye, směrem víc k silnici. Řekl bych, že je to z hlediska marketingu pochopitelné. Kvanta lidí neustále opakuje to profláklý "chce to opravdový velký enduro do terénu", ale ruku na srdce, jak je velkej trh lidí, který to opravdu dokážou využít?! (jako by se hodně lidí bálo říct "jo, mám enduro, ale do terénu s ním moc nejezdím a je mi blbý to přiznat"...)
Z mojí zkušenosti můžu říct, že z toho co najezdím je maximálně 20% mimo silnici, spíš ještě míň, a Hard terénu (haldy bahna a podobný sračky) se snažím vyhnout. Držím se raději polních a lesních cest. S mojí výškou mívám i takhle v terénu občas problém... :oops: Naopak při výletu do alp si po 500 km v kuse začínám přát pohodlnější sedlo, bezúdržbovej řetěz a podobný cestovní kravinky...
Takže při zralý úvaze co koupit za novou motorku (ne že by to teď bylo na pořadu dne ) bych (i když neustále koukám po LC8 a jsem z ní hotovej ) se ve finále rozhodnul pro něco co dokážu využít lépe. GS1200 a už vůbec ne GS1200 Adventure mi nesedla, nelíbí se mi ani vizuálně a ani vlastnostma. Přijde mi, že motor jede hůř než moje XTZ :lol: (a to myslím vážně), váhově je to extrém, a její pověst mi vyloženě vadí - prostě tudy ne. To už bych raději skousnul MG Stelvio, ale opět vzducháč a šílená váha - taky raději ne. LC 8 je nádhera, uchvátila mě svým motorem, podvozkem, úžasný je design, ale pro moje ježdění je to asi fakt extrémní - přece jen bych snes něco pohodlnějšího, takže se nabízí KTM SMT, ale to už je zase nevhodný do terénu a Asiettu bych s ním nedal :?
No a jestli nová Super Tenerka bude váhově podobná té minulé, bude mít schopnej motor, drátěná kola s minimálně 19" vpředu (aby se s tím dalo občas zajet mimo silnici) a k tomu bude navíc i pohodlná tak asi není co řešit 8) Nemusel bych ABS ani duální brzdy, kardan by mi asi (po zkušenostech s řetězem který mám ) taky nevadil. Hlavně aby slušně vypadala (alespoň jako nová malá XTZ), protože to na těch řeckých fotkách mi nic moc neříká, a doufejme že to ještě vylepší - tak není co řešit :shock:
Sice jsem těm japonskejm zabedněncům radil ať jdou směrem mezi LC8 a GS800 - no nic. Zase tak velká katastrofa to není. Nebýt té šílené váhy 260kg, tak se mi i líbí. Navíc zjišťuju, že čím jsem starší, tím víc se vyhýbám extrémnímu Off-roudu, takže ještě pár let (až úplně vychytaj nováčkovský mouchy) a bude to motorka přímo pro mě Tzn. sednout na ní, zaletět si pohodlně po dálnici párset kiláků do Alp, tam to odstrojit a vyřádit se na průsmycích s nějakou tou "alpskou polňačkou"...
Jen doufám, že zase bude nějakej TENERE srázek (jako byl ve Francii) kde nás nechaj povozit se na ní
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
video...
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
-
- Začínám
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř kvě 02, 2007 6:26 am
- Bydliště: Lipt. Porúbka, SLOVENSKO
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
sme dopadli :-(
sklamaný som statočne
sklamaný som statočne
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Jinak v roce 1994 staly:
Yamaha XTZ750 - 259.417,-
Yamaha XTZ660 - 219.793,-
takze ted asi nebude nova S10 stat o 40tis vic nez mala :lol:
Yamaha XTZ750 - 259.417,-
Yamaha XTZ660 - 219.793,-
takze ted asi nebude nova S10 stat o 40tis vic nez mala :lol:
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1224
- Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Je to pekna silnice, jak Varadero. 8) Pro moje laicky oko rozdil mezi temahle dvema je asi jako TT-R a XR. Kazdopadne clovek bez offroadovejch ambic, co vi na co si to kupuje, urcite nebude zklamanej.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1224
- Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Berte tohle jako moje subjektivni srovnani stara XTZ660 vs. nova a XTZ750 vs. XT1200Z.
U XTZ660 se zase tak moc ( bohuzel, ale i bohudik ) nezmenilo. Motor, az na to ze je 4 ventil, zustal uplne stejnej ( proc se taky srat do neceho co je dobry a funguje ), podvozek ( bohuzel, vzhledem ke snaze udelat masinu co nejlevnejsi ) zustal taky stejnej, skoda mohli udelat dve verze a bylo, kola jsou porad to samy, stejna hmotnost, atd...... Takze co se vlastne zmenilo? Nova XT660Z ma urcite lepsi svetla ( vzhledem k odstupu 10 let se neni co divit ), pohodlnejsi posez ( ac o neco vyssi ), objemnejsi nadrz, lepsi brzdy. Na druhou stranu v zakladu neni treba kovovej susplech,"zakladni padaky " jsou jen kusy plastu na nadrzi, ale vicemene jde o detaily nebo o veci ktery se nechaj dodelat. Necha se rict, ze s ohledem na dobu nova XT660Z se zaradila na stejny misto vedle svyho predchudce. Nova XT1200Z vs. XTZ750, hmmmm tady ani nevim co napsat, ale porad v tom vidim Varadero. Nevypada to na pokracovatelku linie, spis na jinou ligu. Jinac na svuj ucel to muze bejt a verim ze bude konkurencni stroj ostatnim znackam v dany kategorii. Treba takhle za par let zatoci Honda s Afrikou a Cagiva s Elephantem.
U XTZ660 se zase tak moc ( bohuzel, ale i bohudik ) nezmenilo. Motor, az na to ze je 4 ventil, zustal uplne stejnej ( proc se taky srat do neceho co je dobry a funguje ), podvozek ( bohuzel, vzhledem ke snaze udelat masinu co nejlevnejsi ) zustal taky stejnej, skoda mohli udelat dve verze a bylo, kola jsou porad to samy, stejna hmotnost, atd...... Takze co se vlastne zmenilo? Nova XT660Z ma urcite lepsi svetla ( vzhledem k odstupu 10 let se neni co divit ), pohodlnejsi posez ( ac o neco vyssi ), objemnejsi nadrz, lepsi brzdy. Na druhou stranu v zakladu neni treba kovovej susplech,"zakladni padaky " jsou jen kusy plastu na nadrzi, ale vicemene jde o detaily nebo o veci ktery se nechaj dodelat. Necha se rict, ze s ohledem na dobu nova XT660Z se zaradila na stejny misto vedle svyho predchudce. Nova XT1200Z vs. XTZ750, hmmmm tady ani nevim co napsat, ale porad v tom vidim Varadero. Nevypada to na pokracovatelku linie, spis na jinou ligu. Jinac na svuj ucel to muze bejt a verim ze bude konkurencni stroj ostatnim znackam v dany kategorii. Treba takhle za par let zatoci Honda s Afrikou a Cagiva s Elephantem.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
co dodat .... - do terénu to není!!! :-)Wiblyz píše:Berte tohle jako moje subjektivni srovnani stara XTZ660 vs. nova a XTZ750 vs. XT1200Z.
U XTZ660 se zase tak moc ( bohuzel, ale i bohudik ) nezmenilo. Motor, az na to ze je 4 ventil, zustal uplne stejnej ( proc se taky srat do neceho co je dobry a funguje ), podvozek ( bohuzel, vzhledem ke snaze udelat masinu co nejlevnejsi ) zustal taky stejnej, skoda mohli udelat dve verze a bylo, kola jsou porad to samy, stejna hmotnost, atd...... Takze co se vlastne zmenilo? Nova XT660Z ma urcite lepsi svetla ( vzhledem k odstupu 10 let se neni co divit ), pohodlnejsi posez ( ac o neco vyssi ), objemnejsi nadrz, lepsi brzdy. Na druhou stranu v zakladu neni treba kovovej susplech,"zakladni padaky " jsou jen kusy plastu na nadrzi, ale vicemene jde o detaily nebo o veci ktery se nechaj dodelat. Necha se rict, ze s ohledem na dobu nova XT660Z se zaradila na stejny misto vedle svyho predchudce. Nova XT1200Z vs. XTZ750, hmmmm tady ani nevim co napsat, ale porad v tom vidim Varadero. Nevypada to na pokracovatelku linie, spis na jinou ligu. Jinac na svuj ucel to muze bejt a verim ze bude konkurencni stroj ostatnim znackam v dany kategorii. Treba takhle za par let zatoci Honda s Afrikou a Cagiva s Elephantem.
doktorXTZ750
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1224
- Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Jasny, akorat mi to prijde trochu nefer vudci majitelum XTZ750 To je jako kdyby Suzuki prohlasila, ze udela dalsi RF, dali by tomu spoustu prostoru, casu a reklamy a nakonec vyjel cestovni nahac misto supersporta.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Tak pry je finalni cena v Anglii - 13500.. coz je 391.500,-CZK a to je 15058,-EUR
Nyni ceny novych motocyklu v CZ:
BMW F800GS *** 265.800,-
Triumph Tiger *** 297.000,-
Varadero *** 319.900,-
BMW 1200GS *** 345.300,-
KTM LC8 Adventure *** 347.000,-
Guzii Stelvio *** 359.000,-
Vse jsem se snazil brat s ABS.
Soucasne XTZ660 Tenere stoji 199.990,- a TDM900 akcni cena 219.900,-
Coz se mi zda nejak moc i kdyz tohle je snad kompletni vybava.
Nyni ceny novych motocyklu v CZ:
BMW F800GS *** 265.800,-
Triumph Tiger *** 297.000,-
Varadero *** 319.900,-
BMW 1200GS *** 345.300,-
KTM LC8 Adventure *** 347.000,-
Guzii Stelvio *** 359.000,-
Vse jsem se snazil brat s ABS.
Soucasne XTZ660 Tenere stoji 199.990,- a TDM900 akcni cena 219.900,-
Coz se mi zda nejak moc i kdyz tohle je snad kompletni vybava.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Zdá se mi to jako docela nadsazená cena... Nicméně podle toho co se píše ve zveřejněných informacích bude se letos prodávat jen motorka vybavená na max výbavu (myslím že to je nazvaný First Edition a jsou v tom Alu kufry, alu šusplech...) a potom je to zhruba srovnatelný s GS1200 Adventure který má základní cenu 386 400Kč nebo v De 14 550 EUR ... po dovybavení na úroveň XT1200Z by měla být její cena podstatně vyšší... :lol:
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
To mas pravdu, ale urcite to podle me bude vic nez 320tis. za zakladni..peta píše:Zdá se mi to jako docela nadsazená cena... Nicméně podle toho co se píše ve zveřejněných informacích bude se letos prodávat jen motorka vybavená na max výbavu (myslím že to je nazvaný First Edition a jsou v tom Alu kufry, alu šusplech...) a potom je to zhruba srovnatelný s GS1200 Adventure který má základní cenu 386 400Kč nebo v De 14 550 EUR ... po dovybavení na úroveň XT1200Z by měla být její cena podstatně vyšší... :lol:
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Takze uz tu mam prvni inzeraty na prodej dodani cerven 2010 a cena 14750,-EUR:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
....
a
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
....
a
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!
Pravda Jeníku, už je to i na oficiálním německém webu YAMAHY http://www.yamaha-motor.de/products/mot ... w=explorer
Oficiální cena za XT1200Z Super Ténéré ABS s balíkem "First edition" ........................... 14750EUR
First Edition obsahuje: alu díly - kufry včetně nosičů, šusplech..., chránič světel, speciální polepy Edice...
No a když si obdobně (ABS, ASC, alu kufry, nerezové svody) necháš vybavit GS1200Adventure (základní cena 14550EUR) , tak jsem se dostal na BMW konfigurátoru na cenu ...........16450EUR :roll: (a to jsem vynechával kraviny typu ESA - elektronické nastavování pérování, LED blinkry, vyhřívané hefty, přídavná světla, alarm... :!: a snažil se OPRAVDU pouze o srovnatelné dovybavení )
Ještě třetí srovnání z DE, obdobně vybavená Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX ABS (v ceně alu kufry, šusplech, vyšší plexi...) preiss ....................... 15890EUR
Tady není co řešit - jednoznačně bych sáhnul po XT1200Z 8)
Oficiální cena za XT1200Z Super Ténéré ABS s balíkem "First edition" ........................... 14750EUR
First Edition obsahuje: alu díly - kufry včetně nosičů, šusplech..., chránič světel, speciální polepy Edice...
No a když si obdobně (ABS, ASC, alu kufry, nerezové svody) necháš vybavit GS1200Adventure (základní cena 14550EUR) , tak jsem se dostal na BMW konfigurátoru na cenu ...........16450EUR :roll: (a to jsem vynechával kraviny typu ESA - elektronické nastavování pérování, LED blinkry, vyhřívané hefty, přídavná světla, alarm... :!: a snažil se OPRAVDU pouze o srovnatelné dovybavení )
Ještě třetí srovnání z DE, obdobně vybavená Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX ABS (v ceně alu kufry, šusplech, vyšší plexi...) preiss ....................... 15890EUR
Tady není co řešit - jednoznačně bych sáhnul po XT1200Z 8)