XTZ 1200 prichazi!!!!!

Základní informace k S12 - SuperTenere XT1200Z

Moderátor: Malý Venoušek

Odpovědět
doktorXTZ750

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od doktorXTZ750 » čtv úno 25, 2010 12:22 am

a tohle nechápu .... A protože víme, že chaos nikdy nekončí, vybavili jsme novou Super Ténéré velkou palivovou nádrží. Teď už nebudete muset tak často zastavovat. ....!!! :-)

tomu jako říkají velká nádrž??? :-(

doktorXTZ750

Uživatelský avatar
shantis
Dobrovolný přispěvatel 2018
Dobrovolný přispěvatel 2018
Příspěvky: 2369
Registrován: sob lis 15, 2008 6:18 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od shantis » čtv úno 25, 2010 10:02 am

no... jo i ne.
po strance designu celkem povedeny, ale co me nejvic borti, to je nesymetricnost bocnich kapotazi - jedna s mrizkou a s nadechem, druha takova na nic... barev malo (dve neni moc velkej vyber, navic ta stribrna mi pripomina Aprili Pegaso, takze jako by se nepocitala :lol: ). a to sem ji este nevidel bez kufru... :o navic: chybi susplech na svody a kardan vypada tak nejak... hubene, az prichciple :( zato pristrojovka nevypada vubec spatne, lehce futuro ;)
23 litru v nadrzi se mi nezda malo, samozrejme zalezi na spotrebe :) skoda 19-ti" vpredu
a asi nejvetsi otaznik (pro mne) visi u moznosti vypnuti ABS. nevite nekdo?

a propos - s padakama, kuframa a tankvakem vypada hodne atraktivne a hned bych s ni jel treba az do Magadanu!!! :D

http://img.motorkari.cz/upload/images/c ... e_jpg_.jpg

Uživatelský avatar
peta
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 573
Registrován: pon bře 12, 2007 11:46 pm
Bydliště: st.č.

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od peta » čtv úno 25, 2010 10:05 am

peta píše:Souhlas s Jeníkem, ty řecký SPYfota jsou konceptu hodně podobný, takže si myslím, že už to "někde" i jezdí - což je dobře 8)

Nicméně mi přijde, že je tam vidět jasný krok stranou od původního konceptu Supertenere, která jezdila rallye, směrem víc k silnici. Řekl bych, že je to z hlediska marketingu pochopitelné. Kvanta lidí neustále opakuje to profláklý "chce to opravdový velký enduro do terénu", ale ruku na srdce, jak je velkej trh lidí, který to opravdu dokážou využít?! (jako by se hodně lidí bálo říct "jo, mám enduro, ale do terénu s ním moc nejezdím a je mi blbý to přiznat"...)
Z mojí zkušenosti můžu říct, že z toho co najezdím je maximálně 20% mimo silnici, spíš ještě míň, a Hard terénu (haldy bahna a podobný sračky) se snažím vyhnout. Držím se raději polních a lesních cest. S mojí výškou mívám i takhle v terénu občas problém... :oops: Naopak při výletu do alp si po 500 km v kuse začínám přát pohodlnější sedlo, bezúdržbovej řetěz a podobný cestovní kravinky... :wink:
Takže při zralý úvaze co koupit za novou motorku (ne že by to teď bylo na pořadu dne :( ) bych (i když neustále koukám po LC8 a jsem z ní hotovej :D ) se ve finále rozhodnul pro něco co dokážu využít lépe. GS1200 a už vůbec ne GS1200 Adventure mi nesedla, nelíbí se mi ani vizuálně a ani vlastnostma. Přijde mi, že motor jede hůř než moje XTZ :lol: (a to myslím vážně), váhově je to extrém, a její pověst mi vyloženě vadí - prostě tudy ne. To už bych raději skousnul MG Stelvio, ale opět vzducháč a šílená váha - taky raději ne. LC 8 je nádhera, uchvátila mě svým motorem, podvozkem, úžasný je design, ale pro moje ježdění je to asi fakt extrémní - přece jen bych snes něco pohodlnějšího, takže se nabízí KTM SMT, ale to už je zase nevhodný do terénu a Asiettu bych s ním nedal :?
No a jestli nová Super Tenerka bude váhově podobná té minulé, bude mít schopnej motor, drátěná kola s minimálně 19" vpředu (aby se s tím dalo občas zajet mimo silnici) a k tomu bude navíc i pohodlná tak asi není co řešit :wink: 8) :D Nemusel bych ABS ani duální brzdy, kardan by mi asi (po zkušenostech s řetězem který mám :wink: ) taky nevadil. Hlavně aby slušně vypadala (alespoň jako nová malá XTZ), protože to na těch řeckých fotkách mi nic moc neříká, a doufejme že to ještě vylepší - tak není co řešit :shock: :wink:
Takže se doslova vyplnilo to jsem tu na třetí straně popisoval 8)
Sice jsem těm japonskejm zabedněncům radil ať jdou směrem mezi LC8 a GS800 - no nic. Zase tak velká katastrofa to není. Nebýt té šílené váhy 260kg, tak se mi i líbí. Navíc zjišťuju, že čím jsem starší, tím víc se vyhýbám extrémnímu Off-roudu, takže ještě pár let (až úplně vychytaj nováčkovský mouchy) a bude to motorka přímo pro mě :wink: Tzn. sednout na ní, zaletět si pohodlně po dálnici párset kiláků do Alp, tam to odstrojit a vyřádit se na průsmycích s nějakou tou "alpskou polňačkou"...
Obrázek
Jen doufám, že zase bude nějakej TENERE srázek (jako byl ve Francii) kde nás nechaj povozit se na ní :wink:

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6669
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od jenik » čtv úno 25, 2010 10:05 am

video...
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Sorge
Začínám
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 02, 2007 6:26 am
Bydliště: Lipt. Porúbka, SLOVENSKO
Kontaktovat uživatele:

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od Sorge » čtv úno 25, 2010 9:01 pm

sme dopadli :-(
sklamaný som statočne

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6669
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od jenik » pát úno 26, 2010 3:26 pm

Jinak v roce 1994 staly:
Yamaha XTZ750 - 259.417,-
Yamaha XTZ660 - 219.793,-


takze ted asi nebude nova S10 stat o 40tis vic nez mala :lol:
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Wiblyz
Všeználek
Příspěvky: 1224
Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od Wiblyz » pát úno 26, 2010 8:31 pm

Je to pekna silnice, jak Varadero. 8) Pro moje laicky oko rozdil mezi temahle dvema je asi jako TT-R a XR. Kazdopadne clovek bez offroadovejch ambic, co vi na co si to kupuje, urcite nebude zklamanej.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue

Wiblyz
Všeználek
Příspěvky: 1224
Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od Wiblyz » pát úno 26, 2010 9:13 pm

Berte tohle jako moje subjektivni srovnani stara XTZ660 vs. nova a XTZ750 vs. XT1200Z.

U XTZ660 se zase tak moc ( bohuzel, ale i bohudik ) nezmenilo. Motor, az na to ze je 4 ventil, zustal uplne stejnej ( proc se taky srat do neceho co je dobry a funguje ), podvozek ( bohuzel, vzhledem ke snaze udelat masinu co nejlevnejsi ) zustal taky stejnej, skoda mohli udelat dve verze a bylo, kola jsou porad to samy, stejna hmotnost, atd...... Takze co se vlastne zmenilo? Nova XT660Z ma urcite lepsi svetla ( vzhledem k odstupu 10 let se neni co divit ), pohodlnejsi posez ( ac o neco vyssi ), objemnejsi nadrz, lepsi brzdy. Na druhou stranu v zakladu neni treba kovovej susplech,"zakladni padaky " jsou jen kusy plastu na nadrzi, ale vicemene jde o detaily nebo o veci ktery se nechaj dodelat. Necha se rict, ze s ohledem na dobu nova XT660Z se zaradila na stejny misto vedle svyho predchudce. Nova XT1200Z vs. XTZ750, hmmmm tady ani nevim co napsat, ale porad v tom vidim Varadero. Nevypada to na pokracovatelku linie, spis na jinou ligu. Jinac na svuj ucel to muze bejt a verim ze bude konkurencni stroj ostatnim znackam v dany kategorii. Treba takhle za par let zatoci Honda s Afrikou a Cagiva s Elephantem.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue

doktorXTZ750

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od doktorXTZ750 » sob úno 27, 2010 9:37 am

Wiblyz píše:Berte tohle jako moje subjektivni srovnani stara XTZ660 vs. nova a XTZ750 vs. XT1200Z.

U XTZ660 se zase tak moc ( bohuzel, ale i bohudik ) nezmenilo. Motor, az na to ze je 4 ventil, zustal uplne stejnej ( proc se taky srat do neceho co je dobry a funguje ), podvozek ( bohuzel, vzhledem ke snaze udelat masinu co nejlevnejsi ) zustal taky stejnej, skoda mohli udelat dve verze a bylo, kola jsou porad to samy, stejna hmotnost, atd...... Takze co se vlastne zmenilo? Nova XT660Z ma urcite lepsi svetla ( vzhledem k odstupu 10 let se neni co divit ), pohodlnejsi posez ( ac o neco vyssi ), objemnejsi nadrz, lepsi brzdy. Na druhou stranu v zakladu neni treba kovovej susplech,"zakladni padaky " jsou jen kusy plastu na nadrzi, ale vicemene jde o detaily nebo o veci ktery se nechaj dodelat. Necha se rict, ze s ohledem na dobu nova XT660Z se zaradila na stejny misto vedle svyho predchudce. Nova XT1200Z vs. XTZ750, hmmmm tady ani nevim co napsat, ale porad v tom vidim Varadero. Nevypada to na pokracovatelku linie, spis na jinou ligu. Jinac na svuj ucel to muze bejt a verim ze bude konkurencni stroj ostatnim znackam v dany kategorii. Treba takhle za par let zatoci Honda s Afrikou a Cagiva s Elephantem.
co dodat .... - do terénu to není!!! :-)

doktorXTZ750

Wiblyz
Všeználek
Příspěvky: 1224
Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od Wiblyz » sob úno 27, 2010 11:49 am

Jasny, akorat mi to prijde trochu nefer vudci majitelum XTZ750 :( To je jako kdyby Suzuki prohlasila, ze udela dalsi RF, dali by tomu spoustu prostoru, casu a reklamy a nakonec vyjel cestovni nahac misto supersporta.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6669
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od jenik » pon bře 01, 2010 8:12 am

Tak pry je finalni cena v Anglii - 13500.. coz je 391.500,-CZK a to je 15058,-EUR

Nyni ceny novych motocyklu v CZ:
BMW F800GS *** 265.800,-
Triumph Tiger *** 297.000,-
Varadero *** 319.900,-
BMW 1200GS *** 345.300,-
KTM LC8 Adventure *** 347.000,-
Guzii Stelvio *** 359.000,-


Vse jsem se snazil brat s ABS.

Soucasne XTZ660 Tenere stoji 199.990,- a TDM900 akcni cena 219.900,-

Coz se mi zda nejak moc i kdyz tohle je snad kompletni vybava.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Uživatelský avatar
peta
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 573
Registrován: pon bře 12, 2007 11:46 pm
Bydliště: st.č.

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od peta » pon bře 01, 2010 10:19 am

Zdá se mi to jako docela nadsazená cena... Nicméně podle toho co se píše ve zveřejněných informacích bude se letos prodávat jen motorka vybavená na max výbavu (myslím že to je nazvaný First Edition a jsou v tom Alu kufry, alu šusplech...) a potom je to zhruba srovnatelný s GS1200 Adventure který má základní cenu 386 400Kč nebo v De 14 550 EUR ... po dovybavení na úroveň XT1200Z by měla být její cena podstatně vyšší... :lol:

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6669
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od jenik » pon bře 01, 2010 11:33 am

peta píše:Zdá se mi to jako docela nadsazená cena... Nicméně podle toho co se píše ve zveřejněných informacích bude se letos prodávat jen motorka vybavená na max výbavu (myslím že to je nazvaný First Edition a jsou v tom Alu kufry, alu šusplech...) a potom je to zhruba srovnatelný s GS1200 Adventure který má základní cenu 386 400Kč nebo v De 14 550 EUR ... po dovybavení na úroveň XT1200Z by měla být její cena podstatně vyšší... :lol:
To mas pravdu, ale urcite to podle me bude vic nez 320tis. za zakladni..
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6669
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od jenik » pon bře 01, 2010 2:15 pm

Takze uz tu mam prvni inzeraty na prodej dodani cerven 2010 a cena 14750,-EUR:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

....

a
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Uživatelský avatar
peta
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 573
Registrován: pon bře 12, 2007 11:46 pm
Bydliště: st.č.

Re: XTZ 1200 prichazi!!!!! teda doufam ze takhle ne!!!

Příspěvek od peta » pon bře 01, 2010 9:14 pm

Pravda Jeníku, už je to i na oficiálním německém webu YAMAHY http://www.yamaha-motor.de/products/mot ... w=explorer
Oficiální cena za XT1200Z Super Ténéré ABS s balíkem "First edition" ........................... 14750EUR
First Edition obsahuje: alu díly - kufry včetně nosičů, šusplech..., chránič světel, speciální polepy Edice...

No a když si obdobně (ABS, ASC, alu kufry, nerezové svody) necháš vybavit GS1200Adventure (základní cena 14550EUR) , tak jsem se dostal na BMW konfigurátoru na cenu ...........16450EUR :roll: (a to jsem vynechával kraviny typu ESA - elektronické nastavování pérování, LED blinkry, vyhřívané hefty, přídavná světla, alarm... :!: a snažil se OPRAVDU pouze o srovnatelné dovybavení )

Ještě třetí srovnání z DE, obdobně vybavená Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX ABS (v ceně alu kufry, šusplech, vyšší plexi...) preiss ....................... 15890EUR

Tady není co řešit - jednoznačně bych sáhnul po XT1200Z :wink: 8)

ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět