Nova Kacena 1190

Vo cem? Vo čemkoliv, připomínky, podněty..

Moderátoři: Malý Venoušek, Fox13

Uživatelský avatar
Edíí
Zlepšuju se
Příspěvky: 360
Registrován: pát zář 09, 2011 11:23 pm
Bydliště: Praha 5, Hlubočepy
Kontaktovat uživatele:

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od Edíí » úte říj 02, 2012 10:53 pm

shantis píše:ze silnice? u KTM?! to neni mozny! :D :D
Jj, mají: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 18596.html
Kdo chce, najde způsob. Kdo nechce, najde důvod.

Uživatelský avatar
shantis
Dobrovolný přispěvatel 2019
Dobrovolný přispěvatel 2019
Příspěvky: 2388
Registrován: sob lis 15, 2008 6:18 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od shantis » stř říj 03, 2012 8:16 am

hosi, ty dve smejici se hlavy za mym prispevkem znamenaji, ze to je mysleno ze srandy :mrk

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » čtv říj 25, 2012 10:29 am

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » pát lis 30, 2012 7:58 am

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » pát led 11, 2013 9:10 am

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » pon led 21, 2013 10:06 am

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » stř úno 06, 2013 8:15 am

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Uživatelský avatar
peta
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 578
Registrován: pon bře 12, 2007 11:46 pm
Bydliště: st.č.

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od peta » sob bře 09, 2013 9:19 am

Přestože jsem "oranžovej" relativně hodně, tak tohle musím hodnotit slovy klasika: velebnosti jdu blejt.
Kam se poděly krásné čisté tvary starého advíka, které v rakousku nahradili zřejmě rukopisem čínského plagiátorského designéra. :puke
Mimochodem, včera mě opravdu oslovila XT1200Z na stánku Touratechu v Holešovicích,bohužel ta cena...
Black YAMAHA XTZ 750 Super Ténéré
vyšší plexi Ermax
leštěné nerezové padáky Grave
leštěné alu díly (šusplech, vidlice, nosič...)
vyhřívané 8st. hefty Oxford
xenonová přídavná světla
RAM Mount držák pro TomTom
řetěz D.I.D. 530 ZVM2
Mitas E07
3x kufr

radar
Už něco vím
Příspěvky: 117
Registrován: pát led 11, 2013 9:35 am
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od radar » sob bře 09, 2013 8:29 pm

no abych pravdu řekl, tak si to u mě nová "Supra" definitivně rozházela, narážel jsem koleny na ty černé plasty vepředu na nádrži a vůbec mi nesedl posez, hlavně stání ve stupačkách, ale nová KTM 1190 mi tedy vyloženě sedla, jak posez, tak stupačky, prostě paráda, tu bych vyloženě chtěl, zkusím se na ní letos někde na předváděčce projet, pozn. mám tedy 202 cm :) peta: buďme rádi, že se v KTM nepos .... z BMW a dělájí stále řetěz ne kardan

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » úte kvě 14, 2013 8:30 am

Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Uživatelský avatar
Flash
Všeználek
Příspěvky: 1130
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:50 am
Bydliště: Žamberk

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od Flash » stř kvě 15, 2013 7:19 am

když jsem to včera četl tak jsem se opět utvrdil že lidé co píšou články o vozidlech jsou úplně mimo mísu, neobjektivní a vlastně kecaj omáčky a nic neřeknou... tyhle články jsou úplně k hovnu
If you see the flash, it's already too late ! :-D

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » pon led 27, 2014 7:55 am

2x KTM: 1190 Adventure & Adventure R


http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 26033.html
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6876
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Nova Kacena 1190

Příspěvek od jenik » úte bře 18, 2014 8:41 am

prevzato z internetu od uzivatele Kejda:
Vzhled - asi netřeba komentovat, mně se ta motorka prostě líbí, mám tu oranžovou kombinaci, k tomu oranžový padáky, ale můžeš mít i černé.
Palubka - všechno přehledný, trošku zdlouhavější je vzhledem k té výbavě se k tomu přes BC doklikat, ale zvykneš si hned. Je super ta obrazovka, kam si můžeš navolit oblíbené funcke, já tam mám trip, spotřebu, teploměr, celkové km atd., je tam toho mraky. A umí dva tripy, a nenulují se po 1000 km jak u vzducháče GS, tam to Rakousové ještě nepochopili...spotřeba po 11 tis km je 5,7l, ale jezdím někdy i s dcerou, tak tam je vyšší, Rusko jsem běžně jel za 5,2, rychlost okolo 100-120.
Brzdy - na dávkovatelnost GS to nemá, ale fungují stejně dobře, ale GS je prostě nepřekonatelný, brzdíval jsem na něm dvěma prstama jako na kole. KTM má brzdy super, jsou tam radiálky, akorát to chce trochu víc síly.
Podvozek - paráda, perfektně filtruje, mám elektronickej, takže se s tím dá hrát. Elektronika funguje, moc se to nepotápí, řekl bych, že nastavení z výroby je tak akorát.
Ovladatelnost - tam mne asi nejvíc překvapila, GS mi přišlo dost neohrabaný na místě a v malých rychlostech, nízké těžiště tomu moc nepomáhalo - teda aspoň u mne, KTM je v tomto dokonalá, dokážeš se otočit přes nohu. Kámoš, co jezdí od 15 let a je nám všem už přes 40, říkal, že kam ji pošleš, tak tam jede, že do zatáček jede úplně sama, a to je kluk, kterej má najeto pár stovek tisíc na motorkách a fakt na silnici umí.
Pohodlí - víc na ní fouká, a to jsem si dokoupil ten vyšší štít (2500 s daní clap), sedlo je tvrdší, tam GS jasně vede, vyměnil jsem řídítka za širší z verze R.
Motor - to je ta pravá pecka, kašli na ty kecy tady na fóru, že ten výkon nepotřebuješ, je to prostě rozdíl světelných let proti GS, těch 40 koní je sakra znát, předjíždění je jak na supersportu, prostě jen luskneš a seš pryč, ale můžeš jet i piánko, motor je prostě dokonalost. Můžeš samozřejmě použít mód rain a jet jen na 100 koních. Výborný je mód offroad, kde se trakce dá vypnout úplně včetně ABS na zadním kole (to GS ještě neumí), anebo trakci necháš zapnutou v off modu a meze prokluzu se hodně posune, ale pořád tě hlídá takže nehrozí nějakej problém, navíc se automaticky sníží výkon a odezva na plyn je daleko lepší než v silničním modu.
Servis - po 15000 km, v Brně v KTM mají sazbu 330 Kč/hodinu včetně DPH!!!, tam se může bávo zahrabat sto metrů pod zem. V Brně v BMW jsem platil cca litr na hodinu.
Doplňky - první motorka, na kterou není třeba nic moc dokupovat, koupil jsem padáky - oranžový Pfft, velký štít, velký kryt pod motor a hefty, a už nic dalšího není třeba, takže ušetříš za spoustu chujovin z Toura*** či Wunderbaru, který na bávu jsou poměrně nutnost, abys něco neukopl nebo neulomil. Ceny byly taky poměrně slušný, štít 2500, dekl pod motor 4 mm hliník 4,5 tisíce, hefty 3 litry.
Motorka má jinak už vše ostatní v základu, ostrý široký stupačky, hlavní stojan atd.
Co bych ještě vytkl, není tam moc prostoru vzadu nějak upevnit pavouky, chybí tam ten příhradovej rám, co má GS, teda pokud ti nevadí, že ten krásnej černej elox podrápeš tím pavoukem, tam by to chtělo nějak zapracovat, ale spíš to nepůjde, není tam prostě rám, kam to přichytit. Ale dá se to, není tam ovšem tolik možností jako u GS. Každopádně mám od Bystřy kufry, takže problém s bagáží je vyřešen.
A hlavně, měl jsem GS od roku 2004 celkem 3x, poslední byla 2010 dvouvačka a jedno ST a vždycky mne bavily. Vždycky jsem každýmu říkal, že GS je nejlepší motorka, kterou znám a fakt byla. Byla prostě neuniverzálnější ve všech směrech, kde chyběl výkon, byla ovladatelnost a brzdy, ale to sám víš moc dobře, že je nej...
Ale KTM je tak strašně zábavná motorka, že až teprve teď jsem poznal, že GS bylo fakt trochu sterilní, dokonalé, ale nemělo ty koule, co má KTM.
Jo, a ještě jsem koupil nový výfuk od RP, katalyzátor zůstal a zvuk to má brutální, já si na to potrpím, chci, aby mne auta slyšela, když je předjíždím, tam teda šicí stroj od BMW nemá absolutně konkurenci. Zvuk je srovnatelný s Akrapovičem včetně svodů, což je minimálně dvacet litrů za jetý - měl jsem Akrapa na dvou GS, tak vím, jaký zvuk to mělo. Lauf od RP stál 7 tisíc...

Jinak samozřejmě, pokud chceš jezdit off, což já jezdím polňačky, lesní cesty, ale spíš lehčí, neumím to moc a teprve se učím, a hlavně s ní nehodlám mrsknout o zem, na to ji mám moc rád, takže Radarka je pro mne asi passé, malinkej problém je s gumama, jsou prostě široký, ale dal jsem prakticky vše, co kámoš na GS. Loni v Rusku jsem zadní dost sjel a byl trochu problém sehnat TKC 80 v tomto ****ním rozměru, v Estonsku jsem sehnal jednu, ale bylo to dost komplikované, takže jsem dojel domů, na středu byl asi 1 mm...

Co se týče eRka, tak pochopitelně jsem se hned po koupi liskal po hubě, že jsem si měl vzít eRko (může za to ta ovladatelnost v terénu, kde jsem s GS měl strach, tak s KTM ve stupačkách a polodriftem jezdím bez problémů), jenže - eRko má ještě přísnější sedlo, to je lavice jak z Afriky Twin, plexi neřeším, dá se prohodit za 5 minut, a je přece jenom o něco vyšší, takže si myslím, že bych ho asi neužil. Dalším argumentem byla přední 21", která prý není úplně ideální na palbu v zatáčkách, průjezd zatáčkou je prý horší, táhne to do strany to úzký kolo. Nicméně i to mi pak vyvrátil jeden pašák, starej motokrosař, co říkal, že se ty motorky chovají skoro stejně, říkám skoro, protože Advik obyčejnej sedí o malinko líp díky těm širším gumám. Nicméně, pokud mne ten terén chytne, tak si Erko asi koupím, až budu prodávat tuto, což může být příští rok anebo taky třeba až za 5 let anebo taky nikdy.
Ten rozdíl poznají asi jen borci, co terén fakt umí a nebojí se, což já nejsem, takže jsem vlastně spokojenej.

Cena je asi hodně důležitá, motorka mne stále 385 tisíc včetně DPH a včetně doplňků, co jsem psal nahoře (větší plego, kryt motoru, hefty, padáky v barvě). Tedy o cca 70-85 míň než nové GS, i když ti majitelé LC řeknou spoustu argumentů, že GS má všechno lepší a ten rozdíl skoro 85 litrů je vlastně v pořádku...
Nemyslím si to, myslím, že ty motorky jsou téměř na stejné úrovni, GS má třeba chytrý tlumiče, KTM má zase WP, což je pojem sám o sobě...jenže kačena mne prostě chytla za srdce nejen vzhledem, ale taky tím, co umí.
Pro tento rok připravili další pfčovinu, jelikož všechny modely 2013 mají už v sobě gyroskop s čidlem náklonu, tak Bosch pro ně vymyslel software, který se jen přehraje do řídící jednotky a ABS tvoří s protiprokluzem propojenou soustavu, která funguje i v náklonu, při prudkém brždění v zatáčce nehrozí podklouznutí kola a když se lekneš a náhodou bys to chtěl narovnat a tím pádem pak jedeš rovně, tak motorka stále tvrdě brzdí a přitom můžeš zůstat v náklonu. Tento systém nemám, nemůžu posoudit, jak to funguje, nicméně to stojí 10 tisíc s daní, takže do toho asi půjdu. Na youtubu jsou videa, která ukazují, jak to funguje. Ale je to možná další nesmysl, zejména pro lidi, kteří chtějí motorku syrovou bez elektroniky...
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Odpovědět